Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Taiwanese chipmaker TSMC bouwt chipfabriek in Arizona

Gepubliceerd op 14 mei 2020 23:14 | Views: 2.863 | Onderwerpen: Verenigde Staten

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
1 Post
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Knight V 15 mei 2020 11:09
    Heel gevaarlijk wat de Taiwanezen doen.
    Amerikanen hebben jarenlang andere landen geinfiltreerd, regerings omver geworpen, oorlog gestart en met vervaardigen van de chip in Amerika om toelevering te garanderen zal nog meer leiden tot problemen. De kennis komt straks in handen van de Amerikaanse overheid.

    Zijn wij Snowden, Wiki leak, Watergate vergeten ??

    Amerikanen zijn fout bezig om andere landen de schuld te geven en europeanen hebben een korte termijn geheugen.

    Amerika is groot geworden met 320 miljoen inwoners en andere landen zijn armer geworden. De campagne om Amerika te laten zien dat ze onschuldig zijn, terwijl wij allen weten dat veel van de problemen uit Amerika vandaan komen (2008 financiele crises ??)

    Slechte ontwikkeling. Nederland moet met 700 miljoen burgerbevolking Amerika voorbij kunnen streven...

    27 landen, maar als het erop aankomt dan zijn wij nog steeds als individualisten bezig om ons gelijk te halen. De Amerikanen lachen ons uit. Ze zien Europa niet als bedreiging.

    Wij zouden met aantal inwoners en afzetmarkten allang een top player moeten zijn, die de macht deelt met grote landen (qua inwoners) als China En India.

    Waar is de grote leider in Europa ??

1 Post
|Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

 
Quotedata: Amsterdam realtime by Euronext, other realtime by Cboe Europe Ltd.   US stocks: by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15min delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by VWD Group Crypto data by Crypto Compare