Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Franse farmaceut kijkt naar schrappen ruim 1600 arbeidsplaatsen'

Gepubliceerd op 26 juni 2020 12:59 | Views: 6.467 | Onderwerpen: Frankrijk

Galapagos 17:35

164,05 +6,45 (+4,09%)

PARIJS (AFN) - De Franse farmaceut Sanofi overweegt tot 1680 arbeidsplaatsen te schrappen in Europa. Dat meldden ingewijden aan persbureau Reuters. In Nederland werken voor Sanofi ongeveer 500 medewerkers, waarvan het merendeel onder de tak valt die onder meer middelen ontwikkeld tegen kanker. Wereldwijd heeft Sanofi ruim 100.000 mensen in dienst.

Sanofi zou zijn plannen voor een banenreductie hebben gedeeld met de vertegenwoordigers van het personeel. Volgens een bron zouden de banen geleidelijk gedurende drie jaar verdwijnen. Sanofi wilde daarover geen commentaar geven.

Eerder deze week meldde Reuters eveneens op basis van bronnen dat Sanofi naar een banenreductie aan het kijken was die "honderden" werknemers zou raken.

Community trend

Zal het aandeel stijgen of dalen naar aanleiding van dit nieuwsbericht?

Aandeel Kies Huidige trend
Galapagos 58% zegt kopen 24 stemmen

Gerelateerd

Frankrijk

Volgen
 
Klik hier om dit onderwerp te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden van het laatste nieuws.

Galapagos

Volgen
 
Klik hier om dit instrument op uw watchlist te zetten en automatisch op de hoogte gehouden te worden van het laatste nieuws.

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
8 Posts
| Omlaag ↓
  1. Olie B Bommel 26 juni 2020 13:35
    Je kunt de mens alleen maar genezen met de natuur waar hij of zij uit ontstaan is !
    Alle medicijnen zijn tegen natuurlijk en verwoesten de natuur van het menselijk lichaam.
    Medicijnen zijn kunstproducten waarbij het lichaam niet goed op weet te reageren !
    Met andere woorden het lichaam wordt vernield !
  2. forum rang 4 Galajurk 26 juni 2020 14:13
    quote:

    Olie B Bommel schreef op 26 juni 2020 13:35:


    Je kunt de mens alleen maar genezen met de natuur waar hij of zij uit ontstaan is !
    Alle medicijnen zijn tegen natuurlijk en verwoesten de natuur van het menselijk lichaam.
    Medicijnen zijn kunstproducten waarbij het lichaam niet goed op weet te reageren !
    Met andere woorden het lichaam wordt vernield !



    Ach als ik door die tegen natuurlijke producten 20 jaar langer leef vind ik het helemaal niet erg dat het lichaam dan volgens uw maatstaven vernield is.
  3. fred 58 26 juni 2020 14:58
    quote:

    Olie B Bommel schreef op 26 juni 2020 13:35:


    Je kunt de mens alleen maar genezen met de natuur waar hij of zij uit ontstaan is !
    Alle medicijnen zijn tegen natuurlijk en verwoesten de natuur van het menselijk lichaam.
    Medicijnen zijn kunstproducten waarbij het lichaam niet goed op weet te reageren !
    Met andere woorden het lichaam wordt vernield !



    Biblebelt gewauwel.
  4. forum rang 4 IceBear1 26 juni 2020 15:29
    quote:

    Olie B Bommel schreef op 26 juni 2020 13:35:


    Je kunt de mens alleen maar genezen met de natuur waar hij of zij uit ontstaan is !
    Alle medicijnen zijn tegen natuurlijk en verwoesten de natuur van het menselijk lichaam.
    Medicijnen zijn kunstproducten waarbij het lichaam niet goed op weet te reageren !
    Met andere woorden het lichaam wordt vernield !



    Wel heel simpel gezegd. Het is genuanceerder denk ik. Farmaceutische industrie heeft ook een commercieel belang, dus moet wat ze op de markt willen beschermd kunnen worden met patenten. Los daarvan zijn er natuurlijk wel medicijnen die mensen echt genezen. Neem bijvoorbeeld antibiotica, dat is een geweldige uitvinding. Een infectieziekte met een zeer schadelijke of zelfs dodelijke bacterie die zich in het lichaam heeft genesteld wordt gewoon even binnen enkle dagen uit het lichaam verwijderd, zonder daarbij grote schade te veroorzaken. Voordat antibiotica was uitgevonden leed de mensheid eeuwen aan een simpele infectie met een bacterie. Nu met covid zijn de anti-lichamen een soortgelijke mogelijkheid. Moet natuurlijk nog wel bewezen en getest worden.
  5. Lu. 26 juni 2020 20:09
    quote:

    Olie B Bommel schreef op 26 juni 2020 13:35:


    Je kunt de mens alleen maar genezen met de natuur waar hij of zij uit ontstaan is !
    Alle medicijnen zijn tegen natuurlijk en verwoesten de natuur van het menselijk lichaam.
    Medicijnen zijn kunstproducten waarbij het lichaam niet goed op weet te reageren !
    Met andere woorden het lichaam wordt vernield !


    Er bestaan veel verschillende interpretaties van het begrip "natuurlijk".
    Je kunt bijvoorbeeld zeggen dat innovatie onderdeel uitmaakt van de menselijke natuur. Maar volgens uw interpretatie zouden we nog in berenvellen moeten rondlopen. Of zelfs dat niet, want het dragen van berenvellen is is al niet meer natuurlijk.
  6. rrrr7777 27 juni 2020 06:31
    quote:

    Galajurk schreef op 26 juni 2020 14:13:


    [...]

    Ach als ik door die tegen natuurlijke producten 20 jaar langer leef vind ik het helemaal niet erg dat het lichaam dan volgens uw maatstaven vernield is.



    Daar is geen bewijs voor. Je kan ook stellen dat je zonder die tegennatuurlijke produkten 30 jaar langer leeft.
8 Posts
|Omhoog ↑