Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Lager begin voor Beursplein 5'

Gepubliceerd op 29 juni 2020 08:15 | Views: 4.458

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
9 Posts
| Omlaag ↓
  1. Wolff in schaapskleren 29 juni 2020 08:57
    uitstel van betalingen, verliezen, massaontslagen, dit gaat toch nog een hoop negatieve invloed op de economie hebben de komende maanden. Ik kan me niet voorstellen dat die bergen nieuw geprint geld dat allemaal opvangen. Het helpt natuurlijk flink, maar ik heb toch ook het idee dat de beurs nog een stuk lager moet om alle negatieve effecten in te prijzen. Maar ja, het lijkt er ook op dat TINA en FOMO een grote rol spelen. Gevaarlijk als het economisch herstel langer gaat duren dan velen nu denken....
  2. forum rang 4 Red_ 29 juni 2020 09:07
    quote:

    Wolff in schaapskleren schreef op 29 juni 2020 08:57:


    uitstel van betalingen, verliezen, massaontslagen, dit gaat toch nog een hoop negatieve invloed op de economie hebben de komende maanden. Ik kan me niet voorstellen dat die bergen nieuw geprint geld dat allemaal opvangen. Het helpt natuurlijk flink, maar ik heb toch ook het idee dat de beurs nog een stuk lager moet om alle negatieve effecten in te prijzen. Maar ja, het lijkt er ook op dat TINA en FOMO een grote rol spelen. Gevaarlijk als het economisch herstel langer gaat duren dan velen nu denken....


    Tja de klap moest tot over de verkiezingen in de VS gelift worden. Dat lijkt nu net te gaan lukken met al het betalingsuitstel e.d.
    Daarna kan het echte feest beginnen en gaat VS 4 jaar lang China de schuld geven
9 Posts
|Omhoog ↑