Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Coronavrees houdt beurzen in greep

Gepubliceerd op 29 juni 2020 11:47 | Views: 4.543

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
10 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Jopie1962 29 juni 2020 12:20
    quote:

    Rowi62 schreef op 29 juni 2020 12:12:


    AFN personeels instructie: Beurs omhoog -> "Hoop op einde corona doet beurs stijgen "; Beurs omlaag : "Coronavrees doet koersen dalen" ; Beurs stabiel: "Coronavrees houdt beurs in greep".


    Na 7 keer het woord "Coronavrees" vervangen door "Handelsoorlog".
  2. Andy5 29 juni 2020 12:53
    Ze gaan de bars weer sluiten... Kun je voorstellen in Nederland direct na de lockdown met z'n allen de kroeg in en de discotheek?! Dat weet toch iedereen dates corona suïcide.. Hoe ignorant kun je zijn? Voorlopig alle ruimtes met muren en plafonds en veel mensen mijden tot er een oplossing is.
  3. TraderInWaves 29 juni 2020 13:42
    Ik begrijp het ook niet.
    Hier is alles weer "normaal".Ik hoorde dat in Hoek van Holland iedereen gezellig hutje mutje bij elkaar lag. Mijn gevoel zegt dat als we zo doorgaan....we in sept/okt een serieuze heftige Knock Out gaan beleven. De meesten schijnen vergeten te zijn dat toen het virus in ons land ronddwaalde...het tegen einde winterseizoen en begin lente was.

    Je hoeft geen dokter te zijn om te begrijpen dat dit een voorproefje was. Plus het feit dat de beurs ging stijgen met de gedachte dat er binnen enkele maanden een vaccin op de markt zou komen. De stijging werd niet aleen bepaald door de FED.

    Tja...we zullen zien. Tijd zal het leren.
    Hoe dan ook.... het zijn hele interessante tijden voor de volatiele beleggers :)
  4. forum rang 5 het zwaard 29 juni 2020 14:23
    Van de babyboomers generatie wisten we al dat je er niet veel discipline van kon verwachten, maar bij de huidige is ze helemaal zoek. Het zou dan ook al een mirakel zijn, indien we van 'n tweede virus golf gevrijwaard zouden blijven. Tel hier dan nog bij dat er nog duizenden van geen vaccin willen weten, en je weet wat er ons te wachten staat. Amerika wijst ons de weg van hoe het niet moet. Uiteindelijk is er nog weinig verschil onder de mensen in de Westerse wereld. De Aziaten hebben de les dan waarschijnlijk beter begrepen. Zij zullen dan ook op de L/T als overwinnaars uit de bus komen. Tot spijt wie het ...... .
10 Posts
|Omhoog ↑